سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری و اتوبار صداقت بار

نظر

نرخ 1401 کالا با نرخ اتحادیه 1401 تعیین می شود. منظور از شارژ سرویس هر کالای سبک یا سنگین مانند یخچال، پیانو، مواد غذایی و غیره است. ما در شرکت باربری اطلس بهترین قیمت و نرخ باربری را به شما پیشنهاد می کنیم. برای حمل کالا در داخل شهر، نرخ باربری بین شهری با عوامل متعددی تعیین می شود. کالاهای بین المللی یکی از تخصص های اطلس بار می باشد. اما توجه داشته باشید که نرخ باربری بین شهری برای انواع کامیون و کامیونت متفاوت است. به عنوان مثال قیمت اجناس از مشهد به تبریز بسته به نوع کامیون متفاوت است. ضمناً در طول هفته و روزهای مختلف نرخ باربری بین شهری متغیر است. در این مقاله در سایت بار اطلس با عوامل موثر بر قیمت کالا در سال 1401 آشنا می شوید.

اقلام قابل اجرا با نرخ حمل و نقل بین شهری 1401

عوامل زیادی بر هزینه باربری 1401 تأثیر می گذارد. برخی از این عوامل به طور مستقیم و برخی دیگر به طور غیرمستقیم هزینه حمل و نقل را کاهش می دهند. نرخ حمل و نقل بین شهری به دو عامل بستگی دارد: قیمت سوخت و هزینه های راننده. به عنوان مثال، زمانی که قیمت لاستیک کامیون افزایش می یابد، قیمت حمل و نقل بین شهرها نیز افزایش می یابد. به غیر از بادکنک، قیمت حمل و نقل شهری نیز تحت تأثیر عوامل دیگری مانند لوازم یدکی، سوخت و غیره است.

برخی عوامل به طور غیرمستقیم بر کاهش یا افزایش قیمت کرایه حمل و نقل تأثیر می گذارد. برای مثال، فرسودگی خودروها در تابستان که هوا بسیار گرم است افزایش می یابد. در نتیجه هزینه ها و تعرفه های حمل و نقل در مسافت های طولانی افزایش می یابد. به همین دلیل معمولاً قیمت تحویل 1401 در مناطق جنوبی کشور و استان زاهدان بیشتر است. باران های جوی در زمستان باعث ایجاد مشکلاتی در جاده های کوهستانی می شود. به همین دلیل مسیرهای ضلع غربی کشور هزینه های اتوبار قابل توجهی را به همراه دارند. با وجود تمامی این عوامل برای اطلاع از قیمت باربری بین شهری در سال 1401 باید هر روز یا 24 ساعت قبل از ارسال قیمت را بررسی کنید.

هزینه حمل و نقل بین استانی

شهرهای مختلف شرایط متفاوتی دارند. به عنوان مثال هزینه حمل از بندرعباس به تهران معمولا بیشتر از حمل و نقل از تهران به بندرعباس است. کمیت کالا بر قیمت کالاها در شهرهای مختلف تاثیر می گذارد. اندازه محموله باعث افزایش یا کاهش هزینه های حمل و نقل از راه دور می شود.

قیمت با ماشین های مختلف

وسایل نقلیه مختلفی برای حمل و نقل مورد نیاز است. برخی از خودروها: گاری های گاو، خودروهای دریچه ای و خودروهای نیسان. هر ماشین قیمت متفاوتی دارد. بسته به کالا، اندازه و ابعاد آن، از ماشین آلات مختلفی برای حمل و نقل استفاده می شود. عواملی مانند نوع کالا بر قیمت کالا تأثیر می گذارد. رانندگان بار معمولاً برای کالاهایی با شرایط خاص هزینه اضافی دریافت می کنند.

شرایط بارگیری و تخلیه بر قیمت تمام شده کالا تأثیر دارد. به عنوان مثال، تخلیه کالا در مناطقی که تردد کامیون ها تا و رانندگان باید تا صبح روز بعد در آنجا توقف کنند، هزینه خوابیدن در کامیون ها به قیمت تمام شده کالا اضافه می شود. نوع وسیله نقلیه بر هزینه جابجایی کالا و روستاها تاثیر دارد. برای یک مسیر خاص، قیمت کالا با وسایل نقلیه زیر به ترتیب افزایش می یابد:

نیسان

شرق باز و بسته است

911 کامیون و تک

چند تا کامیون

چرخ دستی کف و کنار

چادر تریلر

تریلر قاتل

نیسان کمترین نرخ باربری و بالاترین نرخ باربری را برای Backbreaking دارد. با این حال، قبل از انجام خدمات حمل و نقل، حتما با مشاوران ما در باربری اطلس تماس بگیرید. زیرا قیمت کالاها در شرایط مختلف افزایش و کاهش می یابد. پس برای اطلاع از قیمت و کرایه حمل با ما تماس بگیرید.